Silk Flowers
קטלוג קקטוסים מלאכותיים

Silk Flowers צמחיה מלאכותית » קטלוג קקטוסים מלאכותיים

אין ספק שהקאמבק הנוקב של העשור האחרון שייך לקקטוסים – הצמחים הכי ישראליים שיש בשוק הצמחייה המלאכותית. קקטוסים מלאכותיים מאפשרים לך לעצב את פנים וחוץ הבית בלי להשקיע דקה אחת בגינון, השקיה או תחזוקה כלשהי.

קקטוס מלאכותי, קשוח ודוקרני יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב בתים פרטיים ומשרדים יוקרתיים. ניתן לשלב עציצי קקטוס קטנים על גבי השולחן, שידת הטואלט, חדר הרחצה או כל מקום שרוצים להבליט. באותה צורה, ניתן לשלב עציצי קקטוס גדולים במשרדים, סלון הבית, חנויות וכדומה.

חברת Silk Flowers מתמחה בעיצוב, תכנון והתקנה של קקטוסים מלאכותיים אצל לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. חברת Silk Flowers בעל ניסיון רב של יותר מ – 25 שנה בתחום הצמחייה המלאכותית.

לקבלת פרטים נוספים על קקטוסים מלאכותיים, מעוצבים ודקורטיביים, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך.

Silk Flowers קטלוג קקטוסים מלאכותיים
100% אחריות, שירות ובמחיר מנצח!

קטלוג הקקטוסים של Silk Flowers מכיל אינספור קקטוסים ירוקים, קוצניים ומעוצבים אשר יכולים לשמש אותך בהשלמת עיצוב הפנים של הנכס.

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של קקטוסים מלאכותיים קטנים או גדולים בנכס שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932726 ונשמח להעניק לך ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך.

מה הלקוחות מספרים עלינו?

אני לא יודע למה, אבל אני מת על קקטוסים 🙂 - יש לי מספר רב של קקטוסים מלאכותיים וטבעיים אשר משתלבים בכל מיני פינות במשרד. רכשתי מ - Silk Flowers מספר עציצים עם קקטוסים מלאכותיים גדולים, מעוצבים ודקורטיביים – אין לי מילים לתאר את התוצאה הסופית, מדהים!

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של עציצי קקטוס מלאכותי, ניתן ליצור עימנו קשר ב -072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!