Silk Flowers
עציצים מלאכותיים לבית

Silk Flowers צמחיה מלאכותית » עציצים מלאכותיים לבית

רוצה לעצב את הבית עם עציצים, צמחים ופרחים מלאכותיים? – Silk Flowers מציעים עציצים מלאכותיים, דקורטיביים ומעוצבים לבתים פרטיים.

עציצים מלאכותיים לבית יכולים להשתלב כמעט בכל פינה בהול הכניסה לבית, בסלון או באחד החדרים. עציצים מלאכותיים לבית אינם דורשים אור יום, השקיה או גינון כך שהם אידיאליים למקומות חשוכים, מסדרונות ואזורים אחרים בפנים הבית.

חברת Silk Flowers מציע לך מגוון עצום של עציצים מלאכותיים קטנים, בינוניים או גדולים לבית אשר יכולים להכניס אור, יוקרתיות והרבה מאוד סטייל עם מינימום תחזוקה מבחינתך. חברת Silk Flowers עוסקת כבר יותר מ – 25 שנה בתחום הצמחייה המלאכותית ובמהלך השנים ליווינו מאות מעצבי פנים ובעלי בתים בעיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית.

לקבלת פרטים נוספים על עציצים מלאכותיים, דקורטיביים ומעוצבים לבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך.

Silk Flowers עציצים מלאכותיים לבית
100% אחריות, שירות ובמחיר מנצח!

עציצים מלאכותיים מאפשרים לעצב את פנים וחוץ הבית מבלי להיכנס להשקעות כספיות גדולות במיוחד. כל העציצים המלאכותיים של Silk Flowers יכולים להכיל עצים מלאכותיים, פרחים מלאכותיים, במבוקים מלאכותיים, קקטוסים מלאכותיים או צמחיה נשפכת.

לקבלת פרטים נוספים על עציץ מלאכותי לבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח להעניק לך ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך!

מה הלקוחות מספרים עלינו?

הזמנתי מספר עציצים מלאכותיים לבית שלי וזה פשוט מטורף עד כמה שהצמחים נראים אמיתיים. עבודה, שירות ומחיר מצוין, תודה רבה!

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של עציצים מלאכותיים לבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב -072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!