Silk Flowers
צמחיה מלאכותית למסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים

Silk Flowers צמחיה מלאכותית » צמחיה מלאכותית למסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים

רוצה ליצור אווירה יוקרתית, נעימה ויוקרתית בבית הקפה, המסעדה או אולם האירועים שלך? – SilkFlower מעניקים לך את הפתרון המושלם!

צמחיה מלאכותית למסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים מאפשר לך ליצור את האווירה הנכונה במינימום השקעה כספית מצידך. צמחיה מלאכותית מעוצבת, איכותית ומטופחת תכניס את הסועדים לאווירה המתאימה על ידי יצירת מראה כפרי או אורבני בהתאם לדרישות שלך.

כמו כן, צמחיה מלאכותית אינה דורשת תחזוקה יקרה, גיזום, דישון או אור שמש ולכן היא אידיאלית לבתי קפה, מסעדות ואולמות אירועים סגורים. בנוסף, ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הולידה צמחייה מלאכותית עמידה במיוחד אשר מאפשר לעצב מרפסות, חצרות או מעברים בצורה מהירה, קלה ופשוטה במיוחד.

חברת SilkFlowers מתמחה בעיצוב, תכנון והתקנה של צמחים מלאכותיים (עצים, שיחים, קירות ירוקים, פרחים, צמחים נשפכים ועוד) באולמות אירועים, מסעדות ובתי קפה. הצמחים המלאכותיים של SilkFlowers עמידים, צבעוניים ואיכותיים במיוחד כך שתוכל ליהנות מהם לאורך שנים רבות.

לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית לאולמות אירועים, בתי קפה ומסעדות, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 והצוות המקצועי של SilkFlowers ישמח להגיע עד אליך לפגישת ייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך.

Silk Flowers צמחיה מלאכותית למסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים - 100% אחריות, שירות ובמחיר מנצח!

רוצה להפוך את המסעדה, בית הקפה או האולם שלך לירוק, מעוצב ונקי לאורך כל ימות השנה במינימום השקעה? – הצמחייה המלאכותית של SilkFlowers היא הפתרון המושלם עבורך!

בהמשך, ניתן לראות דוגמאות לפרויקטים שביצענו בעבר במסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים ברחבי הארץ. לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית למסעדה, בית הקפה או אולם האירועים שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך!

מה הלקוחות מספרים עלינו?

אין לי ספק שהצוות המקצועי של Silk Flowers הפך את תהליך עיצוב הפנים של המסעדה לפשוט הרבה יותר - תודה רבה על עבודה מעולה, עמידה בזמנים ומחיר הוגן שלא השתנה במהלך הדרך...
אבי - מסעדת הדייגים

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית למסעדה, בית קפה או אולם אירועים, ניתן ליצור עימנו קשר ב -072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!