Silk Flowers
צמחיה מלאכותית לבית

Silk Flowers צמחיה מלאכותית » צמחיה מלאכותית לבית

רוצה להפוך את הבית שלך למעוצב, נקי וירוק לאורך כל ימות השנה? – SilkFlowers מעניקים את הפתרון האידיאלי בשבילך!

צמחיה מלאכותית לבית הפכה לפופולרית מאוד במהלך השנים משום שהיא לא דורשת דישון, גיזום או טיפול מיוחד. כיום, ניתן למצוא אינספור עצים, שיחים, קירות ירוקים, פרחים וצמחים נשפכים אשר עשויים מחומרים עמידים במיוחד – כתוצאה מכך, המראה הראשוני של הצמח המלאכותי נשמר לאורך שנים רבות.

חברת Silk Flowers עוסקת בעיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית בבתים פרטיים כבר יותר מ – 20 שנה. כל הצמחים המלאכותיים של Silk Flowers איכותיים, עמידים וצבעוניים במיוחד כך שתוכל להגשים את כל החלומות שלך.

לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית לבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 והצוות המקצועי של Silk Flowers ישמח להגיע עד אליך לפגישת ייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות מצידך.

Silk Flowers צמחיה מלאכותית לבית
100% אחריות, שירות ובמחיר מנצח!

צמחיה מלאכותית לבית מאפשרת לך לשדרג את עיצוב הבית שלך בתוך זמן קצר מבלי להיכנס להשקעה כספית גדולה בתחזוקה, גיזום והשקיה. הצמחייה המלאכותית של Silk Flowers כוללת יותר מ – 500 סוגים שונים של פרחים, עצים ושיחים אשר יכולים להשלים את עיצוב חלל הפנים של הנכס שלך.

לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית לבתים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!

מה הלקוחות מספרים עלינו?

חיפשתי פתרון יעיל, נוח ופשוט לעיצוב הדירה שלי והגעתי ל – Silk Flowers. התרשמתי מאוד מהעציצים המלאכותיים של Silk Flowers אשר לא דורשים תחזוקה בכלל והחלטתי להזמין 2 עציצים לבית.

אחרי כמה ימים, העציצים שהזמנתי הגיעו והשדרוג שהם עשו לי בחלל הבית היה כל כך משמעותי שכבר באותו יום הזמנתי עוד 3 עציצים בגדלים שונים – פשוט מדהים שזה מלאכותי ולא טבעי...

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית לבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב -072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!