Silk Flowers
צמחיה מלאכותית ללובי

Silk Flowers צמחיה מלאכותית » צמחיה מלאכותית ללובי

רוצה להפוך את רחבת הלובי של הבניין למטופחת, מעוצבת וירוקה? – SilkFlowers מעניקים את הפתרון האידיאלי בשבילך!

צמחיה מלאכותית ללובי בבניינים משותפים מעניקה לכלל הדיירים את האפשרות ליהנות מצמחיה ירוקה, מעוצבת ומטופחת במינימום השקעה.

צמחיה מלאכותית מוסיפה חיים ללובי הבניין מבלי שוועד הבית יידרש להיכנס להשקעות כספיות גדולות אשר יכולות להכביד על הכיס של חלק מהדיירים בבניין. בנוסף, צמחיה מלאכותית אינה דורשת השקיה, החזקת גנן צמוד, דישון או כל פעולת תחזוקה אחרת אשר דורשת זמן, כסף ומשאבים מדיירי הבניין.

חברת SilkFlowers מתמחה בעיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית בלובי של בנייני מגורים משותפים, מלונות, בנייני משרדים וכדומה. הצמחייה המלאכותית של SilkFlowers מעניקה מראה טבעי, רענן וירוק לאורך כל ימות השנה.

לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית ללובי הבניין שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח להגיע אליך עם הקטלוג המלא שלנו, ללא כל התחייבות מצידך.

Silk Flowers צמחיה מלאכותית ללובי
100% אחריות, שירות ובמחיר מנצח!

רוצה להפוך את לובי הבניין שלך לנעים, יוקרתי וירוק לאורך כל ימות השנה במינימום השקעה? – הצמחייה המלאכותית של SilkFlowers היא הפתרון המושלם עבורך!

בהמשך, ניתן לראות דוגמאות לעיצובים שבוצעו בבניינים משותפים, מלונות ובנייני משרדים מהצפון ועד הדרום. לקבלת פרטים נוספים על צמחיה מלאכותית ללובי הבניין שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך, ללא כל התחייבות מצידך!

 

מה הלקוחות מספרים עלינו?

כנציגת ועד בית חיפשתי פתרון זול, יעיל ונוח לעיצוב לובי הבניין שלנו. לשמחתי, מצאתי את Silk Flowers שלא רק סיפקו לי את הצמחים המלאכותיים, אלא גם באו לבצע התקנה ועיצוב שלהם בשטח הלובי של הבניין.

תודה רבה על שירות, זמינות ומחיר מדהים!!!
מאיה זילברשטיין

לקבלת פרטים נוספים על עיצוב, תכנון והתקנה של צמחיה מלאכותית ללובי, ניתן ליצור עימנו קשר ב -072-3932726 ונשמח לעמוד לרשותך!